تاثیر ویدئو در بازاریابی اینترنتی

ویدئوها از زمان گذشته مورد استفاده قرار می گرفتند اما ویدئوهای آنلاین، ابزاری نسبتاً جدید و درحال گسترش می باشند. بسیاری از کسب و کار ها برای گسترش بازاریابی اینترنتی خود از ویدئوهای آنلاین استفاده می کنند. با استفاده از ویدئو ها می توانید محصولات و خدمات خود را به سراسر جهان معرفی کرده و به معرض نمایش بگذارید. 

 

مدیریت بصری

ویدئو، رسانه بصری بسیار قوی برای ارتباط با مشتریان شماست. مردم از تماشا کردن ویدئو ها لذت می برند و در بسیاری از موارد ترجیح می دهند به جای مطالعه کتاب یا بروشور به تماشای ویدئو بپردازند، به دلیل اینکه سرعت انتقال اطلاعات در این رسانه بیشتر از کتاب است. مدت زمانی که لازم است صرف توجه به اطلاعات موجود در یک ویدئو می کنید بسیار کمتر از زمانی است که صرف خواندن اطلاعات درون یک کتاب می کنید. به همین دلیل افراد کمتر به مطالعه کتاب و یا بروشور ها می پردازند.

به عنوان مثال شما می توانید اطلاعات و مشخصات محصولات خود را به صورت فشرده، مختصر و مفید در یک ویدئوی کوتاه، بیان کنید که هم برای مخاطبان جذاب است و هم اطلاعات ارزشمند را در مدت زمان کوتاه انتقال می دهد.

سرویس های اشتراک گذاری ویدئو، مثل YouTube که بسیار محبوب است می تواند به گسترش استراتژی های بازاریابی اینترنتی شما کمک کند. پس، از آنها به عنوان مسیر و کانالی مکمل برای بازاریابی اینترنتی خود استفاده کنید.

نمایش بصری

ویدئو رسانه ای است که با استفاده از آن می توانید نحوه عملکرد محصولات و خدمات خود و همچنین مزایای استفاده از آنها را به مشتریانتان نمایش دهید.

سپس مشتریان با نظر دادن و به اشتراک گذاشتن ویدئوی شما با دیگران، به ترویج برند شما کمک می کنند که باعث افزایش اعتبار و شهرت شما در میان عموم می شود. تولید ویدئوی حرفه ای که بنای هدف گذاری آن مشتریان و نیاز های آنها می باشد، باعث می شود بازدیدکنندگان وقت بیشتری در سایت شما سپری کنند.

بهینه سازی ویدئو

بهینه سازی موتور های جستجو یا سئو، دلیل دیگری است برای اشتیاق استفاده از ویدئو در کسب و کار های آنلاین و بازاریابی اینترنتی. ویدئو ها در رنکینگ سایت تأثیر بسزایی دارد و اگر به صورت صحیح مورد استفاده قرار بگیرند باعث افزایش بازدیدکنندگان می شود. این افزایش ترافیک، افزایش مشتری (نرخ تبدیل) و همچنین افزایش فروش را به دنبال دارد. 

علاوه بر این ویدئو ها به بهبود رنکینگ سایت شما کمک می کنند و با استفاده از آنها شما را به صفحه 1 گوگل هدایت می کنند.

برای تحقق این امر باید به خوبی بر روی عنوان و شرح ویدئوی خود فکر کنید. به گونه ای که بهترین کلمات کلیدی مرتبط را شامل شود و فراموش نکنید که هر جا لازم است از لینک ها استفاده کنید. زیرا لینک ها نیز به بهبود رنکینگ بسیار کمک خواهد کرد.

مزایای بازاریابی ویدئویی

جذابیت بصری- رسانه ی مورد علاقه مردم

فرصت های رشد و پیشرفت - این رسانه در حال تکامل است و پتانسیل رشد و پیشرفت در آینده را دارد.

ترویج هویت برند

تعامل و دسترسی پذیری

هدف قراردادن مخاطبان متمرکز و مناسب

افزایش ترافیک هدفمند

 

از دیگر مزایای بازاریابی ویدئو می توان به هزینه پایین، تأثیر عمیق، افزایش فرصت های نمایش، تبلیغات و ساختن اعتبار اشاره کرد.

نتیجه:

به منظور گسترش بازاریابی اینترنتی ابتدا از خود بپرسید:

چه طور ویدئو ها را به استراتژی بازاریابی اینترنتی وارد کنید؟

در مرحله بعدی:

سود بازگشتی از طریق بازاریابی ویدئو را با ابزارهای دیگر در بازاریابی اینترنتی مقایسه کنید.

سپس:

برنامه ریزی کنید.

و در آخر:

کار خود را شروع کنید.


Copy

فنی مهندسی علم و وصنعت خواجه نصیر

مطالب مرتبط

    ثبت شکایات

    قوانین آگهی نامه

    قوانین وبسایت

     

    logo-samandehi

    دارای پروانه نشر از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

    آدرس : ایران - تهران، زعفرانیه

    صندوق پستی 1458-19395

    تلفن :

    +982122750210

    +982122750380

    +982122750430

    نمابر:

    +982122750569

    همراه:

    +989128361805

    ایمیل:

    info@sanatiran.com

    وبسایت:

    www.sanatiran.com

    عضویت در خبرنامه

    ... و یا ایمیل خود را وارد کنید.

     
    تماس با ما

    *نام:

    ايميل:

    *پيام: