با استفاده از اصول بهینه سازی سایت، سایت خود را در رتبه های بالای جستجو قرار دهید

تمامی وب سایت ها برای این که در رتبه های بالای نتایج جستجوی گوگل، ظاهر شوند، در رقابت با یکدیگر هستند و برای تحقق این امر باید وب سایت خود را برای گوگل بهینه سازی کنند. بهینه سازی سایت، نیازمند اصلاح و مراقبت دائمی از محتوا می باشد. گوگل به دنبال وب سایت هایی است که به صورت مرتب و مستمر محتوای مرتبط، ارائه می دهند. محتوای تازه وب سایت ها باعث می شود گوگل آن ها را در بالاترین رتبه ها قرار دهد.

 

کلمات و عبارات کلیدی

گوگل برای ارزیابی و تشخیص سایت ها از کلمات و عبارات کلیدی استفاده می کند. گوگل مطالب سایت و محتوای آن را ارزیابی می کند و به دنبال عباراتی می گردد که با کلمه یا عبارت جستجو شده، همخوانی داشته باشد و مرتبط با آن باشد. پس هنگامی که در حال بهینه سازی سایت خود هستید باید بیشتر به عبارات داخل سایت تمرکز کنید، تا کلمات آن.

البته دقت کنید که بیش از اندازه از این عبارات استفاده نکنید. به این دلیل که ربات گوگل، استفاده از کلمات و عبارات کلیدی بیش از 2% از کل متن را به عنوان اسپم یا متن مزاحم، می شناسد و رنکینگ سایت را پایین می آورد. پس مراقب کلمات کلیدی و نحوه استفاده از آنها باشید.

تگ عنوان

 

تگ های عنوان جزو مهم ترین عناصر بهینه سازی سایت می باشند و در هر سایت یک عنصر منحصر به فرد می باشد. تگ می تواند در نوار آدرس مرورگر هم یافت شود و همچنین عنصری است که ربات گوگل از آن استفاده می کند تا مطلع شود که مطالب و محتوای داخل سایت در چه موردی خواهد بود.

سپس گوگل بررسی می کند که آیا محتوای صفحه با تگ عنوان، ارتباط و همخوانی دارد یا خیر. از همان زمانی که گوگل، دامین هر صفحه را بررسی می کند، بسیاری از سایت ها همراه با نام شرکت خود، عنوان صفحات را با توضیحاتی در ارتباط با موضوع صفحه قرار می دهند تا نظر گوگل را جلب کند.

محتوای با کیفیت

 

آخرین عنصری که گوگل به دنبال آن می گردد محتوای منحصر به فرد است. کاربران و مشتریان گوگل، بازدیدکنندگان شما هستند و وقتی که لیستی از نتایج جستجوهای کاربرانش را به آنها ارائه می دهد، خواستار جلب رضایت آن ها می باشد. بنابراین شما به گوگل کمک می کنید و گوگل هم به شما. محتوای جدید و عبارات کلیدی در بهینه سازی سایت بسیار تأثیر دارد و به شما کمک می کند که رتبه های بالای نتایج جستجو را از آن خود کنید. پس اگر محتوای خوبی نداشته باشید یا محتوای سایت، بد نوشته شده باشد و یا نا مربوط باشد نظر گوگل را جلب نخواهید کرد. پس حتماً از راهنمایی های گوگل پیروی کنید، در غیر این صورت گوگل شما را در لیست سیاه خود قرار می دهد.

 

سایت خود را برای گوگل بهینه سازی کنید و آن را خوانا سازید

 

با انجام راهنمایی هایی که گوگل در زمینه بهینه سازی سایت، برای رنکینگ سایت ها ارائه داده است، شما می توانید سایت خود را در بالاترین نتیجه های جستجو قرار دهید. با اضافه کردن محتوای جدید در سایت، گوگل سایت شما را علامت می زند تا به کاربران و مشتریانش معرفی کند. پس همیشه از خوانا بودن و جذاب بودن سایت و محتوای آن اطمینان حاصل کنید. زیرا تنها دلیل بهینه سازی سایت برای گوگل، جذب کردن بازدیدکنندگان جدید و افزایش اعتبار و به اشتراک گذاری سایت می باشد.


Copy

فنی مهندسی علم و وصنعت خواجه نصیر

مطالب مرتبط

    ثبت شکایات

    قوانین آگهی نامه

    قوانین وبسایت

     

    logo-samandehi

    دارای پروانه نشر از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

    آدرس : ایران - تهران، زعفرانیه

    صندوق پستی 1458-19395

    تلفن :

    +982122750210

    +982122750380

    +982122750430

    نمابر:

    +982122750569

    همراه:

    +989128361805

    ایمیل:

    info@sanatiran.com

    وبسایت:

    www.sanatiran.com

    عضویت در خبرنامه

    ... و یا ایمیل خود را وارد کنید.

     
    تماس با ما

    *نام:

    ايميل:

    *پيام: