استراتژی محتوا در بازاریابی اینترنتی

استراتژی محتوا، بخشی بسیار مهم و حساس در بازاریابی اینترنتی می باشد؛ اگر استراتژی محتوا در بازاریابی اینترنتی ضعیف باشد شما نتیجه خوبی را مشاهده نخواهید کرد.

 

در زیر به استراتژی محتوا در بازاریابی اینترنتی اشاره شده است:

منابع متعدد محتوا

به منظور معرفی کسب و کارتان می بایست حداقل دارای یک وب سایت رسمی، یا یک صفحه رسمی در فیس بوک یا توییتر باشید. وب سایت شما باید صفحه ای حاوی اطلاعات درباره نوع کسب و کار و خدماتتان داشته باشد و آن را توصیف کند. این کار به معرفی بهتر محتوا و برند شما کمک می کند و بازاریابی اینترنتی شما را گسترش می دهد.

مخاطبان

محتوای شما باید متناسب با مخاطبانتان باشد. ابتدا باید مخاطبان خود را شناسایی کنید که در چه رده سنی قرار دارند و از کسب و کار شما چه انتظاراتی دارند. سپس باید با استفاده از این شناخت و اطلاعات، محتوای خود را منتشر کنید و در اختیار آن ها بگذارید. تناسب محتوا با نیاز مشتریان و بازدیدکنندگان باعث می شود که آنها از اطلاعات موجود در سایت شما رضایت داشته باشند و مجدد از سایت شما بازدید کنند.

برنامه منظم

شما باید محتوای خود را به صورت منظم بروز رسانی کنید. محتوای قدیمی و از تاریخ گذشته به درد هیچ بازدید کننده ای نمی خورد و اگر این محتوای قدیمی، تا مدتی به روز نشود بازدیدکننده را از سایت شما دور می کند و ممکن است دیگر به سایت باز نگردد. اطلاعات شما باید به روز بوده و به صورت منظم بارگذاری شود تا هم موتورهای جستجو و هم مخاطبانتان بدانند که اطلاعات ارزشمندی را برای ارائه دادن در اختیار دارید که در نهایت باعث افزایش رنکینگ سایت می شود. این استراتژی بازاریابی اینترنتی، در بهینه سازی سایت تأثیر بسزایی دارد.

چه نوع محتوایی را باید ارائه دهید؟

شما باید در نظر بگیرید که چه نوع محتوایی در چه مکانی استفاده شود؟

به عنوان مثال، وب سایت درباره چه چیزی است یا محصولات و خدمات شما در چه موردی است؟

به عنوان مثال اگر شما محصول و خدمات جدیدی را به وب سایت خود وارد می کنید باید مطالبی درباره آن بنویسید که به چه دلیلی این محصول عرضه شده، برای چه کسانی است، نحوه کار آن چیست و . . . . 

شما باید مشخص کنید که بروز رسانی پست های فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی را چگونه بارگذاری کنید و از چه مواردی در آن صحبت کنید. استراتژی محتوای شما باید این موارد را مشخص کند.

اگر محتوای شما، این موارد را شامل نشود باید به فکر افزودن این موارد باشید. در غیر این صورت ممکن است بازاریابی اینترنتی شما با شکست مواجه گردد. اضافه کردن این استراتژی ها در بازاریابی اینترنتی باعث افزایش ترافیک سایت و بهبود رنکینگ سایت در موتورهای جستجو می شود. 


Copy

فنی مهندسی علم و وصنعت خواجه نصیر

مطالب مرتبط

    ثبت شکایات

    قوانین آگهی نامه

    قوانین وبسایت

     

    logo-samandehi

    دارای پروانه نشر از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

    آدرس : ایران - تهران، زعفرانیه

    صندوق پستی 1458-19395

    تلفن :

    +982122750210

    +982122750380

    +982122750430

    نمابر:

    +982122750569

    همراه:

    +989128361805

    ایمیل:

    info@sanatiran.com

    وبسایت:

    www.sanatiran.com

    عضویت در خبرنامه

    ... و یا ایمیل خود را وارد کنید.

     
    تماس با ما

    *نام:

    ايميل:

    *پيام: